Serviciul Flying Blue

Aveți întrebări cu privire la contul sau serviciile Flying Blue?
Facem tot posibilul pentru a vă răspunde.

Mile lipsă

Ați călătorit, închiriat o mașină sau ați făcut cumpărături recent, iar Milele acumulate nu apar în contul dumneavoastră Flying Blue? Nicio grijă, aveți la dispoziție 6 luni pentru a vă revendica Milele lipsă.

Contul dumneavoastră

Doriți să vă actualizați informațiile personale, să consultați soldul de Mile sau să gestionați biletele premiu? Conectați-vă la contul dumneavoastră Flying Blue.

Aveți întrebări?

Doriți să aflați informații suplimentare despre programul Flying Blue sau căutați o informație anume? Descoperiți pagina noastră FAQ.

Contactați serviciul de Relații cu Clienții Flying Blue

Consilierii noștri Flying Blue sunt la dispoziția dumneavoastră în întreaga lume. Găsiți mai jos numerele de telefon și orarul de funcționare centrelor noastre de relații cu clienții. Pentru a câștiga timp, vă rugăm să aveți la îndemână numărul dumneavoastră Flying Blue și codul personal de acces.
Sunteți membru Flying Blue Silver, Gold sau Platinum?
Beneficiați de numeroase telefoane exclusive. Accesați site-ul Flying Blue, apoi conectați-vă pentru a avea acces la numere.
retur la inceputul paginii