Faceţi o rezervare

CUM PUTEȚI PLĂTI ACHIZIȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PE SITE-UL AIR FRANCE?

Vă propunem diferite modalități de plată pentru achitarea cumpărăturilor online.
Modalitățile disponibile pentru plată pot fi diferite în funcție de timpul rămas până la călătorie și în funcție de faptul dacă tranzacția se efectuează pe site sau pe aplicația mobilă

Plată securizată și confidențialitate

Atunci când plătiți pe site-ul nostru de internet, datele dumneavoastră sunt criptate și expediate printr-o conexiune securizată. Criptarea informațiilor transmise online se realizează în funcție de browserul utilizat conform celei mai înalte norme (TLS 1.2).

Modalități de plată

Card bancar

Acceptăm cardurile American Express, AIR FRANCE KLM – AMERICAN EXPRESS, Diners Club, Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron și UATP/AirPlus.

Vă rugăm să rețineți că în anumite țări se pot percepe comisioane bancare. Pentru plățile prin carduri Visa, Mastercard sau Maestro, se poate aplica dispozitivul de securitate 3D Secure.

Virament bancar

Puteți plăti prin virament bancar dacă ați efectuat rezervarea cu cel puțin 16 zile înainte de data de plecare a zborului dumneavoastră.
Banca dumneavoastră poate aplica comisioane pentru această modalitate de plată. Pentru a cunoaște valoarea acestora, vă rugăm să vă informați la banca dumneavoastră.
În funcție de țară, plata prin virament bancar poate fi efectuată prin intermediarul băncii noastre partenere Global Collect sau ne poate fi adresată nouă în mod direct.

Instrucțiuni privind plata
În momentul rezervării, vă furnizăm datele și informațiile IBAN și BIC ale contului bancar unde trebuie să efectuați viramentul.
Trebuie să efectuați plata în termen de 3 zile de la rezervarea dumneavoastră, pentru ce aceasta să ajungă la noi în termenul fixat pentru a vă garanta rezervarea. În acest scop, puteți:
  • utiliza site-ul de internet al băncii dumneavoastră (dacă aceasta dispune de funcția de virament online),
  • completa un formular de virament în agenția dumneavoastră bancară.

În funcție de țară, vă solicităm, în instrucțiunile privind plata, să menționați numărul de referință a plății (cod de 12 cifre indicat pe pagina de confirmare a plății cât și în e-mailul de confirmare pe care îl veți primi) sau numărul dumneavoastră de rezervare în câmpul subiect al viramentului. Aceste informații ne permit să asociem plata dumneavoastră cu rezervarea.

Imediat după primirea integrală a plății, biletul electronic vă va fi trimis prin e-mail.

Viramentul internațional poate implica taxe bancare suplimentare, iar timpul necesar plății poate depăși data limită de emitere a biletului dumneavoastră. Vă rugăm să verificați cu banca dumneavoastră.

Voucher

Pentru a plăti online tot sau o parte a rezervării dumneavoastră, puteți utiliza un voucher.

Instrucțiuni privind plata
În momentul plății rezervării, trebuie să introduceți numărul voucherului în câmpul prevăzut în acest scop. Puteți utiliza un al doilea voucher, în limita a două vouchere per pasager și 3 vouchere per rezervare. Validați fiecare voucher făcând clic pe „Adăugare”. Dacă valoarea voucherului est este mai mare decât prețul biletului, este emis un nou voucher cu o valoare egală cu diferența

De reținut:
  • Un voucher este nominal iar numele trebuie să fie identic cu cel care apare în dosarul de rezervare.
  • Fiecare pasager poate utiliza până la două vouchere electronice pentru o rezervare în limita a 3 vouchere pentru același dosar de rezervare.
  • Plata unei opțiuni cu un voucher este posibilă, după cumpărarea biletului, pe pagina Rezervările dumneavoastră.
  • Puteți utiliza un voucher emis de KLM.
  • Puteți utiliza un voucher emis într-o altă monedă decât cea în care s-a făcut rezervarea dumneavoastră.

retur la inceputul paginii