Cereri

Rețineți că anulările de zboruri legate de Covid-19 sunt considerate că se datorează unor circumstanțe extraordinare. Acestea exonerează companiile aeriene de a plăti o compesație pasagerilor.

Din cauza unui număr mare de solicitări legate de situația sanitară, în prezent, timpul de soluționare a crescut. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Doriţi să contactaţi Departamentul de Relaţii cu Clienţii

Suntem aici să vă ajutăm

Doriţi să ne contactaţi online, completaţi formularul

Trimiteţi cererea online.

Informaţii utile

Nu uitaţi să ataşaţi la scrisoarea dumneavoastră documentele justificative în original, care ne vor permite să vă prelucrăm cererea; dintre acestea amintim: chitanţa pentru bilet, tichetul de îmbarcare, factură etc.

Dacă cererea se referă la Flying Blue

Aţi pierdut cardul Flying Blue? Din contul dumneavoastră lipsesc mile? Detaliile personale Flying Blue sunt actualizate? Serviciul de Asistenţă Clienţi Flying Blue este aici pentru a vă ajuta şi vă va răspunde la întrebări.
retur la inceputul paginii